Partnerek
Partneri együttműködés
A sport különböző szakágai között egyre nagyobb és gyorsabb iramban követel magának helyet az autósport. Ezt a folyamatosan fejlődő sportágat, mely egyre nagyobb számú versenyzőt és versenyautót vonultat fel évente, ráadásul egyre több alkalommal, figyelembe kell venni, mint potenciális üzleti- és reklámlehetőséget.
A rallye bajnokság eseményei rendkívül intenzíven tükröződnek az írott és az elektronikus sajtóban. Az országos lapok, magazinok rendszeresen foglalkoznak a rallye-k történéseivel, és több országos tv-csatorna – M4, TV2, Viasat3, Sport1, Sport2, Sport Klub és az RTL Klub – is rendszeresen közöl tudósításokat, összefoglalókat a versenyekről, valamint több televízió is önálló műsorral jelentkezik hétről-hétre. Nem elhanyagolható a regionális írott sajtóban való megjelenés, illetve a rallye-kat kísérő műsorfüzetek és az évkönyvek szerepe sem. Rendszeres a megjelenés a rallye-val foglalkozó webol-dalakon, melyet látogatók tízezrei keresnek fel naponta, friss információk és fényképek után böngészve.
Az autósport remek hirdetési befektetés, mert a világ talán egyik legdinamikusabban fejlődő ipari ágazata az autógyártás, ezen keresztül pedig az autósport. A futamok során az első perctől a díjkiosztót követő időszakig folyamatos pezsgésben van egy csapat, a versenyzők, a nézők és a sajtó képviselői. Az autósporttal mindig szívesen foglalkozik a média, minden évben több évkönyv is megjelenik (Rallye-varázs, Rallye, Tempó)
Az autósportba fektetett pénz többszöröse térül meg, hiszen hazánkban a legnépszerűbb sportág, ráadásul a sajtó csatornáin keresztül több millió emberhez juthatnak el az Ön hirdetései.