Partnerek

Partneri együttműködés

 A sport különböző szakágai között egyre nagyobb és gyorsabb iramban követel magának helyet az autósport. Ezt a folyamatosan fejlődő sportágat, mely egyre nagyobb számú versenyzőt és versenyautót vonultat fel évente, ráadásul egyre több alkalommal, figyelembe kell venni, mint potenciális üzleti- és reklámlehetőséget.

A rallye bajnokság eseményei rendkívül intenzíven tükröződnek az írott és az elektronikus sajtóban. Az országos lapok, magazinok rendszeresen foglalkoznak a rallye-k történéseivel, és több országos tv-csatorna – M4, TV2, Viasat3, Sport1, Sport2, Sport Klub és az RTL Klub – is rendszeresen közöl tudósításokat, összefoglalókat a versenyekről, valamint több televízió is önálló műsorral jelentkezik hétről-hétre. Nem elhanyagolható a regionális írott sajtóban való megjelenés, illetve a rallye-kat kísérő műsorfüzetek és az évkönyvek szerepe sem. Rendszeres a megjelenés a rallye-val foglalkozó webol-dalakon, melyet látogatók tízezrei keresnek fel naponta, friss információk és fényképek után böngészve. 

Az autósport remek hirdetési befektetés, mert a világ talán egyik legdinamikusabban fejlődő ipari ágazata az autógyártás, ezen keresztül pedig az autósport. A futamok során az első perctől a díjkiosztót követő időszakig folyamatos pezsgésben van egy csapat, a versenyzők, a nézők és a sajtó képviselői. Az autósporttal mindig szívesen foglalkozik a média, minden évben több évkönyv is megjelenik (Rallye-varázs, Rallye, Tempó) 

Az autósportba fektetett pénz többszöröse térül meg, hiszen hazánkban a legnépszerűbb sportág, ráadásul a sajtó csatornáin keresztül több millió emberhez juthatnak el az Ön hirdetései.

A rallye-ban rejlő marketing lehetőségek

A versenyautó teljes reklámfelületén (az igényeknek megfelelően dekorálva)

Tréningautó teljes reklámfelületén

Versenyzők és a szervizcsapat ruházatán tetszőleges nagyságú reklámfelületek

A versenyeken reklámtáblákkal, zászlókkal, molinókkal körülvett szervizpark

Vendégek fogadása a VIP sátorban

Szórólap-terjesztés a verseny ideje alatt is

Versenyautó-kiállításokon való részvétel

Egyéb, Önök által megjelölt rendezvényeken való részvétel, megjelenés

Egyéb, szerződéses kikötések az Önök részéről

Az írott és elektronikus sajtóban a futamok előtt és után kb. 1 perces riportok, képes beszámolók biztosítása

YouTube videócsatornára feltöltött videók elején megjelenik a szponzorok logója